Odstoupení od kupní smlouvy a výměna nevyhovujícího zboží

Výměna nevyhovujícího zboží

Pokud spotřebiteli dodané zboží nevyhovuje, lze zboží vrátit a objednat si jiné. Výměna zboží je možná pouze tímto postupem:
1. Objednejte si v eshopu zboží, které vám bude více vyhovat.
2. Zašlete nám nevyhovující zboží zpět podle níže uvedených podmínek Odstoupení od kupní smlouvy.

Odstoupení od kupní smlouvy

Celé znění podmínek odstoupení od kupní smlouvy naleznete v našich Obchodních podmínkách.
Rozhodnete-li se pro odstoupení ve lhůtě do 14 dnů od doručení zboží, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

Odešlete e-mailem na adresu santal@santalshop.cz zprávu o odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte své jméno a příjmení, číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz.

Zboží pečlivě zabalte. Můžete vybrat ze tří různých způsobů odeslání:

Zásilku odešlete na naši adresu:
Antonín Blažek - SantalShop.cz
Myslbekova 886/24, Kroměříž 76701
e-mail: santal@santalshop.cz, telefon: +420731255972

Uvítáme zaslání přes Zásilkovnu a její službu Mezi námi. Balík nám můžete zaslat na pobočku:
Zásilkovna č. 12110 - dance-pOint, Alšova 3341, Kroměříž.
Příjemce: Antonín Blažek - SantalShop.cz
e-mail: santal@santalshop.cz, telefon: +420731255972

Zboží můžete zaslat i Českou poštou jako Balík Na poštu. Balík si osobně vyzvedneme na pobočce pošty:
76701 - Kroměříž 1, Spáčilova  3763/44.
Příjemce: Antonín Blažek - SantalShop.cz
e-mail: santal@santalshop.cz, telefon: +420731255972

Uveďte, prosím, náš e-mail a telefonní číslo pro pro elektronické avizování a snadnější doručení zásilky.

Zboží musí být odesláno nejpozději 14. den od data doručení zákazníkovi.
Vrácené zboží musí být kompletní. Zboží musí být nepoužité, nepoškozené.

Neposílejte zboží na dobírku.

V případě nesplnění některé z uvedených podmínek nebude bohužel možné Vaše odstoupení od spotřebitelské smlouvy akceptovat.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace